♥Epy Besday Faris Haikal♥

Sunday, June 14, 2009

Girls Myspace Comments

♥Arisa_SauFi_Alia♥
♥Alia_Arisa♥

♥Haikal_Hakimi♥

♥BesDay Boy♥

12 Jun 2009,Friday-Ni masa besday party adik aku yg bongsu ari jmaat lpas..besday yg ke 7 tahun..dh bsar dh adik aku ni n makin nakal plak tu..hehehe..mle2 x plan pn nak wat coz plan nk wat kat kmpg jek ngan kazen aku sowy ni..die 13 jun..adik ak 12 jun..tp mengenangkan mak ak kcian kt adik aku ni so wat la skit2 tok die..ari tu pn yg dtg jiran2 jek..tu pn x rmai sgt coz mak aku jmpot pn x rmai..ske la adik aku..lg dpt present basikal..abah aku yg bg..siap abah aku suh plih lg nk mana 1..pe lg syum smpai ketelinga la die..ak plak bg die 1 set alat tlis spiderman..akk ak bg beg spiderman..lg la die ske..byk gak la die dpt present aritu..best la cme pnat skit jek.ye la berdua ngan mak aku jek yg masak n mgemas..akk aku kje..nk harapkan adik aku jgn mimpi la..hehehe..tp hepy la mlayan budak2..lg2 aril comey..x dduk diam die.ske sgt..
Happy Birthday Myspace Comments 
 
Girls Myspace Comments

1 comments:

otai_monster said...

hepi besday budak nakal...blajar rajin2 n jgn nakal2 n jgn gatal2 ekk...

Post a Comment