♥RinDu♥

Friday, July 3, 2009

Rindu!!!
aku selalu berperasaan begitu..adakah itu tandanya aku mengingatimu, menyayangimu, mengasihimu atau menyintaimu..Resah diri ini bila rindu itu menjelma dalam diriku..apa yang harus aku lakukan bila aku merinduimu..tatap wajahmu, dengar suara syahdumu, atau mengingati segala kenangan-kenangan indah bersamamu..aku rindukanmu..rindukan senyuman dibibirmu..rindukan ucapan romantismu..hati ini gundah gulana memikirkan apa yang harus aku lakukan..semua yang kubuat ada saja yg tidak kena..mungkin ini  salah satu dugaan yang harus aku tempuhi..berjauhan darimu tanpa  menatap wajahmu di setiap saat dan setiap detik ku..aku pasrah ya Allah..Jika ini kehendakmu aku sabar dan tabah dengan apa yang Engkau hendakkan..aku hanya manusia biasa yang patuh dengan segala dugaan yang Engkau berikan kepadaku...Yang ak minta cuma kesabaran dan ketabahan yang harus ada pada diriku ini untuk meneruskan hidup..
Miss You Myspace Comments


0 comments:

Post a Comment